Gerincbetegségekről és egészséges életmódról érthetően és olvasmányosan

Medical fitness blog

Medical fitness blog

A blog szerzője

2016. augusztus 04. - Feövenyessy Gerincközpont és Akadémia

Feövenyessy Krisztina
mozgásterapeuta, okl. rehabilitációs szakember (MSc)

garinckonyv-banner-blog.png

A Janus Pannonius Tudományegyetem Humán Erőforrás szakán végeztem, és sok éven át kommunikációs tanácsadóként, trénerként és coach-ként dolgoztam, majd 2008-ban - egy életmódváltás részeként - az egészségügy felé fordultam. Elsősorban a gerinc- és mozgásszervi betegségek hatékony megelőzése és gyógyítása foglalkoztatott, így az alternatív mozgásterápia területére szakosodtam. Szakvizsgám  sikeres abszolválását követően számos szakmai továbbképzést végeztem (Dorn-terápia, funkcionális gerinctréning, lágyrész mobilizáció, trigger- és tenderpont kezelés, perifériás idegmobilizáció, fascia tréning stb.), mindeközben tovább képeztem magam, és a Debreceni Egyetemen okleveles rehabilitációs szakember mesterdiplomát szereztem. 2015-ben nyitottam meg a Feövenyessy Gerinc- és Sporrehabilitációs Központot. A Gerincközpont vezetése mellett 2014 óta a Feövenyessy Medical Fitness Akadémia vezető oktatójaként egészségügyi és sportszakembereknek állítok össze és vezetek minősített szakmai továbbképzéseket, és rendszeresen publikálok a WEBBetegen, a Patika Magazinban és más egészségügyi médiumokban, illetve saját szakmai és a nagyközönségnek szóló blogomban. Ja, és a legfontosabb: imádom a munkámat, és beleteszem szívemet-lelkemet.

 

_dsc70341marcife.jpg

Szakterületek:

- gerincproblémák, porckorongsérv, spondylosis
- gerincferdülés, Scheuermann-kór
- nyak, váll, derék és csípőtáji fájdalmak, meszesedés, ízületi gyulladások
- csontritkulás
- testtartás javítás, munkahelyi problémák (ülőmunka, egyoldalú terhelés) kompenzációja
- sportsérülések, sportrehabilitáció

Továbbképzések:

- Born to walk
- Anatomy Trains in training
- Vitality Flossing (Artzt Institute)
- Sport nutrition&excersise adviser
- Myo-neuro-structural-rebalancing Therapy (AHHAI)
- Dorn-módszer csecsemőkön és gyermekeken (AHHAI)
- Funkcionális gerinctréning (International Academy for Sportscience)
- Perifériás neurális struktúrák kezelése
- Dorn-terápia és Breuss porckorongmasszázs
- Kinesiology-taping (alap és haladó)
- Kinesiology-taping/Sporttaping oktató
- Lágyrész manuálterápia (fascia release technika, trigger- és tenderpont kezelés)
- Lágylézer kezelés
- Body mapping (testolvasás)
- Gerincjóga oktatóképzés
- SMR (fascia release technika)
- Az elhízás korszerű diétás és mozgásterápiás kezelése

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gerincterapeuta.blog.hu/api/trackback/id/tr298945418
süti beállítások módosítása